دپارتمان طراحی غرفه نمایشگاهی

ما به خوبی به اجرای ایده ها، رویاها و فراتر از انتظارات شما آگاه هستیم.

غرفه‌های نمایشگاهی با طراحی مناسب، خلاقانه و مرتبط با برند و کاروکسب شما داستان و سوابق برند شما را بازگو می‌کنند و این امکان را به شما می‌دهد تا بیشتر توجه مخاطبان را به خود جلب کنید.
دپارتمان طراحی غرفه نمایشگاهی گروه گسترش اعتقاد دارد، غرفه‌ی نمایشگاهی شما تصویری کوچک و ساده از درون سازمان شماست که در نظر عموم قرار می‌گیرد. استفاده صحیح از رنگ برند، پوسترهای مناسب و جایگذاری صحیح استندها در موفقیت حضور نمایشگاهی برند تاثیرگذار است.
هدف گروه گسترش، تامین خواسته‌ها و نیاز مشتریان و رضایت آنهاست. از این‌ رو هر ارتباط و اعتماد برای این گروه، منحصربه‌فرد است. دپارتمان طراحی غرفه نمایشگاهی گروه گسترش به عنوان تیم طراحی، نظارت و اجرا، علاوه‌ بر فرایند ساخت‌وساز، غرفه‌سازی و دکوراسیون داخلی، در پیدا کردن راه حل‌های خلاق و متناسب با نیازهای خاص مشتریان تا رضایت کامل آنها می‌کوشد.
گروه گسترش با سال‌ها تجربه همکاری با طراحان و مهندسان معمار و پیمانکاران مجرب عمران در زمینه ساخت‌وساز املاک و مستغلات، غرفه‌سازی و دکوراسیون داخلی، این امکان را برای شما فراهم می‎کند که پروژه‌های معماری داخلی، غرفه‌سازی، تجهیز اماکن تجاری، اداری و مسکونی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و دکوراسیون داخلی را با بهترین مدیریت به پایان برسانید.
طراحان گروه گسترش با آشنایی کامل بر روی مصالح متنوع و به‌روز برای غرفه‌سازی و دکوراسیون داخلی، ترکیب و تقابل فضاهاو همچنین توجه به مسائل ایمنی سازمان نظام مهندسی ساختمان و ممیزی‌های شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی و از جنبه‌های دیگر، شما را در تحقق خواسته‌هایتان یاری می‌کنند.
در طول ربع قرن اخیر بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی، ۲۰۰ واحد اداری و ۳۰۰ غرفه نمایشگاهی توسط گروه گسترش طراحی، نظارت و اجرا شده است.