دپارتمان فیلم سازی و آتلیه گرافیک (رئال، انیمیشن، موشن)

 

  • طراحی گرفیک، دوبعدی، سه بعدی(۳D)
  • عکاسی صنعتی ، مستندسازی صنعتی
  • تهیه و تولید انیمیشن، موشن گرافیک
  • تولید ویدیو جهت شبکه های اجتماعی
  • تهیه و تولید فیلم های صنعتی، خط تولیدی، گزارش آگهی
  • تهیه و تولید تیزر های تبلیغاتی و اطلاع رسانی

انیمیشن

انیمیشن به‌شدت باعث ماندگاری پیام تبلیغاتی در ذهن مخاطب می‌شود. علت این موضوع نیز به خاطر شخصیت‌پردازی در انیمیشن است. پس در انیمیشن مهم‌تر از تکنیک، شخصیت‌پردازی است، چون این هنر قابلیت این را دارد که شخصیت‌ها را فانتزی‌تر و خیالی‌تر از واقعیت به مخاطب نشان دهد.

انیمیشن همیشه دارای جذابیت بوده و مخاطبان پروپا قرصی هم داشته است و وقتی ضرورت آن احساس شد خیلی زود جای خود را به عنوان وسیله ارزشمند کمک آموزشی و تبلیغاتی پیدا کرد. در واقع انیمیشن با تکنیک های متفاوت و زیبایش اعجاز کرد. بخصوص پیرایه ای که این اواخر به آن بستند یعنی انیمیشن کامپیوتری امروزه با وجود تکنیکهای رایج در انیمیشن کامپیوتری قدرت سازنده نسبت به سابق که فقط می بایست از تکنیکهای دوبعدی و یا اپیتکال استفاده می کرد، بیشتر شده است.

 

تردیدی نیست که انیمیشن کامپیوتری کمک زیادی به علوم و فنون مختلف اعم از آموزشی و صنعتی، پزشکی، هنری و سایر موارد نموده است. تیزرسازی که در حال حاضر یکی از کاربردی ترین بخشهای انیمیشن معاصر به شمار می رود در حال تبدیل شدن به یک صنعت گسترده و فراگیر است. تیزرهای کارتونی ویژگیهای منحصر به فرد خود را دارند. در تیزرهای کارتونی سازنده و یا تولیدکننده تنها محدود به واقعیتها نیست. هر چه غیر واقعی یا تخیلی را می توان جهت تبلیغ محصول به کار برد. انیمیشن جایگاهی برای نوآوری است. هرچه در ذهن بتوان تصور کرد، می توان در انیمیشن به تصویر کشید.

 

برای تبلیغ یک محصول می توان بی نهایت موجود خلق کرد و یا از حرکت دوربین های پیچیده که در فیلم زنده امکان ساخت آن نیست بهره برد. انیمیشن های تبلیغاتی ضمن آنکه ارزش سرگرم کننده آنی دارند، می توانند در سریع ترین زمان ممکن، مفهوم را انتقال دهند. در گذشته کمتر از انیمیشن در تبلیغات تلویزیونی استفاده می شد گرچه تکنیکهای رایج آن زمان چندان فوق العاده نبود اما کارکترهای تحرک دوبعدی و ریتم آگهی ها باعث در ذهن ماندن آنها می شد.
 

به دلیل وجود این قابلیت معمولا تیزرهای انمیشن جذاب ترند و وقتی تکرار می شوند نسبت به تیزرهای فیلم زنده دیرتر جذابیت خود را از دست می دهند. یک تیزر کارتونی خوب می تواند در هر زمان تأثیرگذار باشد.

گروه گسترش با علم به این موضوع و بررسی های انجام شده از عملکرد این نوع تبلیغات و بازخورد آن در بازار ، این روش را به مشتریان خود پیشنهاد میکند.
 

 

TVC

تلویزیون به دلیل امکان پخش هم زمان صدا و تصویر ، از جذابیت بسیاری برخوردار بوده و یکی از تاثیر گذارترین رسانه های تبلیغاتی در سطح کشور به شمار می رود، ضمن آنکه سطح پوشش این رسانه در مقایسه با دیگر رسانه ها گسترده تر می باشد. تمامی مراحل ساخت یک تیزر از ایده پردازی، نگارش سناریو،  انتخاب بازیگران، موسیقی، کارگردانی، فیلمبرداری، تولید، صدابرداری، تدوین و … همگی از حساسیت بسیار بالایی برخوردار هستند، که این خود نیازمند تخصص، تجربه و توان بالای نیرو هایی است که این وظایف را به عهده دارند. 

گروه گسترش با در اختیار داشتن نیروهای فعال، خلاق و با تجربه در زمینه ساخت تیزرهای تلویزیونی، رادیویی ، انیمیشن و مستند این امکان را به مشتریان خود می دهد تا در کمترین زمان، به بالاترین کیفیت ممکن دست پیدا نمایند.

گرافیک و عکاسی

آتليه گرافيک و عکاسی گروه گسترش با استفاده از آخرين تکنولوژي سخت افزاري و نرم افزاري، امکانات گسترده اي را براي انجام تمامی امور طراحی گرافيک، عکاسی و چاپ در اختيار مشتریان خود قرار می دهد. هدف آتلیه گرافیک گروه گسترش ماندگار نمودن نام برند یا محصولات ، با ایجاد تصاویرخلاقانه و بر اساس تحقیقات ، مطالعات میدانی می باشد .قدم اول، برگزاری جلسات ایده پردازی و اتاق فکر بر اساس داده های مشتری و نتایج تیم تحقیقات بازار درجهت رسیدن به بهترین شعار تبلیغاتی است.

قدم بعد، یافتن بهترین ایده تصویری به کمک طراحی دستی (اسکچ) می باشد. همچنین عکاسی از مدل یا محصول توسط آتلیه عکاسی و در جهت تکمیل روند طراحی انجام می پذیرد. در نهایت، اجرای طرح توسط طراحان بسیارحرفه ای و خلاق و با تعامل مشتری در کوتاهترین زمان انجام شده و برای مرحله چاپ آماده می گردد. در آخرین قدم، کلیه مراحل نظارت فنی چاپ (اعم از انواع چاپ) نیز توسط نیروهای متخصص و به بهترین شکل ممکن به اتمام می رسد. 

برخی از خدمات واحد گرافیک عبارت است از:

   – طراحی نشانه (آرم) و نشانه نوشته (لوگو تایپ)

   – طراحی هویت بصری سازمانی شامل اوراق اداری 

   – طراحی آگهی های نشریات مانند روزنامه و مجلات

   – طراحی آگهی های محیطی مانند بیلبورد و استرابورد، بدنه اتوبوس و اتومبیل

   – طراحی تبلیغات فروشگاهی مانند استیکر، پوستر، دنگلر، وبلر، ساک دستی ، پاپ آپ و غیره

   – طراحی بسته بندی و لیبل محصولات

   – طراحی کاتالوگ و بروشور، دفترچه راهنما ، منو و انواع کارت

   – طراحی صفحات وب سایت و بنر های تبلیغاتی وب